Տեղի է ունեցել «Թվային օր. Mail.ru/ Digital Day.Mail.Ru» խորագրով կոնֆերանսը


Տեղի է ունեցել «Թվային օր. Mail.ru/ Digital Day.Mail.Ru» խորագրով կոնֆերանսը

  • 17-02-2017 16:57:03   | Հայաստան  |  Մամլո հաղորդագրություն

Mail.Ru Group-ի հայաստանյան գործընկեր Digisales ընկերությունը և Smartology Digital Marketing Academy-ն փետրվարի 16-ին համատեղ իրականացրին «Թվային օր. Mail.ru/ Digital Day.Mail.Ru» խորագրով առաջին կոնֆերանսը Հայաստանում։ 
 Կոնֆերանսի նպատակն էր բիզնեսի ներկայացուցիչներին և լայն հանրությանը ներկայացնել Mail.Ru Group-ի թվային տեխնոլոգիաների միջոցով բիզնեսի աջակցման գործիքները, դրանց հնարավորություններն և առավելությունները: 
 
Կոնֆերանսին հրավիրված հատուկ հյուրերը՝ Ալեկսանդր Կոնևը՝ myTarget համակարգի հաճախորդների հետ աշխատանքների բաժնի ղեկավարը, և Mail.Ru Group-ի ներկայացուցիչներ Ալեկսանդր Սրեբկովը և Իգոր Վինեցկին կոնֆերանսի մասնակիցների հետ քննարկեցին Հայաստանում թվային գովազդի և դրա հնարավորությունների, թվային մեդիա գովազդի, դրա առանձնահատկությունների և բիզնեսում դրա կիրառության բացերի մասին, թիրախավորման գործիքների և այդ գործիքների շնորհիվ իրականացված գովազդային արշավների արդյունավետության, օդնոկլասնիկի սոցիալական ցանցի բիզնես առաջխաղացման գործիքների մասին թեմաները, ինչպես նաև նրանց կողմից ներկայացվեցին բոլորովին նոր գործիքներ և թրենդեր, դրանց տեղայնացման և բիզնես նպատակներով կիրառման վերաբերյալ։ Այնուհետև իրականացվեց վարպետության դաս՝ վերոնշյալ գովազդների տեղադրման գործիքների պրակտիկ կիրառման նպատակով։ Կոնֆերանսի կազմակերպիչ ընկերության տնօրեն Արսեն Սուլթանյանը ներկայացրեց ինտերնետ գովազդի առկա ցուցանիշները և կանխատեսումները 2017 թ-ի համար։
Կոնֆերանսի ավարտին կազմակերպիչները նշեցին, որ նման միջոցառումները շարունակական են լինելու և ուղղված են լինելու Հայաստանում թվային տեխնոլոգիաները բիզնես միջավայրին ինտեգրելուն և դրանց միջոցով փոքր ու միջին բիզնեսները զարգացնելուն։
 
Նոյյան տապան  -   Մամլո հաղորդագրություն

https://s1.merlive.am/Noian_Tapan/embed.html?autoplay=false&play