Երևան ժամանած լեգենդար HENNESSY տան բրենդ-ամբասադորը կոնյակի սիրահարների համար բացահայտել է HENNESSY-ի առեղծվածը


Երևան ժամանած լեգենդար HENNESSY տան բրենդ-ամբասադորը կոնյակի սիրահարների համար բացահայտել է HENNESSY-ի առեղծվածը

  • 14-12-2017 16:38:17   | Հայաստան  |  Հասարակություն

 
Լեգենդար HENNESSY տան բրենդ-ամբասադոր Ժան-Միշել Կոշեն Երևանում հատուկ դասընթացով հանդես եկավ տեղի ԶԼՄ ներկայացուցիչների համար:
 
Նա պատմեց Hennessy տան ժառանգության գաղտնիքների և  հարյուրամյա ավանդույթների մասին, ինչպես նաև ներկայացրեց կոնյակի ստեղծման փուլերը և օգտագործման մշակույթը:   
 
Ժան-Միշել Կոշեի հետ հանդիմպան ընթացքում մասնակիցները համտեսեցին կոնյակը գնահատողների շրջանում ամենահայտնի, մշտապես բարձր գնահատանքի արժանացող  HENNESSY կոնյակները՝ V.S. (Very Special), V.S.O.P. (Very Superior Old Pale)  և X.O. (eXtra Old) և փորձարկման, կարծիքների փոխանակման միջոցով ճանաչեցին ու բացահայտեցին HENNESSY-ի առեղծվածը: 
 
Ներկայացնելով կոնյակի արարման գործըթնացը՝ Ժան-Միշել Կոշեն մանրամասնեց. 
«Ամեն տարի սեպտեմբերի վերջին և հոկտեմբերի սկզբին հավաքում ենք բերքը և ստանում խաղողի հյութ: Հետո սկսվում է  ալկոհոլային պերմենտացիայի գործընթացը՝ հատուկ խմորիչի ավելացման միջոցով, որը չեզոքացնում է շաքարը և ստեղծում ալկոհոլ: 7 օր հետո հայտնվում է  ալկոհոլային պերմենտացիայի առաջին արդյունքը՝ կոնյակի համար օգտագործվող գինին: Մենք կոնյակը պատրաստում ենք սպիտակ գինուց, որն անցում է կրկնակի թորման գործընթաց և արդյունքում ստանում ենք կոնյակի սպիրտը՝ eau de vie-ն: Այնուհետև այն պահպանում ենք տակառներում և հնեցումից հետո խառնում տարբեր սպիրտերը՝ ստեղծելով համապատսխան համաբույլը: Կրկնակի թորման փուլից և նվազագույնը երկամյա հնեցումից հետո ստացված սպիրտը կարող է Hennessy կոնյակի մաս կազմել»: 
 
Ժան-Միշել Կոշեն հատկանշում է, որ կոնյակի համար օգտագործվող գինին ունի մեծ թթվայնություն  և  ալկոհոլային ցածր տոկոս՝ 8-10%,  ի տարբերություն  բրենդիի, որի արտադրման համար օգտագործվող գինիները պարունակում են  ալկոհոլի մեծ չափաբաժին: 
 
Շարունակելով խոսել կոնյակի ստեղծման փուլերից՝  փորձառու ամբասադորը պատմեց, որ երկրորդ փուլը թորումն է, որի միջոցով ջուրն առանձնացնում են ալկոհոլից, քանի որ  հիմնական և անհրաժեշտ համային հատկանիշների կրողը հենց ալկոհոլն է. «Թորման գործընթացը տեղի է ունենում փոքր տնակներում, որտեղ մարմանդ կրակի վրա  եռացնում ենք գինին և ալկոհոլային գոլորշների հեռացման արդյունքում անջատում ենք խմիչի երեք բաղադրիչները՝ «սիրտը», «գլուխը» և «պոչը»: Սակայն օգտագործում ենք միայն «սիրտը», քանի որ  ալկոհոլային կոնցենտրացիան լավագույնս դրսևորվում է հենց «սրտում»»: 
 
Իսկ Hennessy կոնյակների հնեցումը տևում է տասնամյակներ և նույնիսկ դարեր: Կոնյակի սպիրտները պահվում են Hennessy-ի տան կիսամութ մառաններում, հասունանում  Լիմուզին անտառի դարավոր կաղնիներից պատրաստված տակառներում:
 
HENNESSY տան բրենդ-ամբասադոր Ժան-Միշել Կոշեն տեղեկացրեց, որ Hennessy կոնյակի մաս կարող են դառնալ  միայն Ֆրանսիայի 4 շրջանների՝ Բորդերիի, Ֆան Բուայի, Գրանդ Շամպայնի և Փըթիթ Շամպայնի  խաղողի այգիների բերքից ստացված կոնյակի սպիրտը: Անգերազանցելի և անկրկնելի խաղողն աճում է հենց  այդ շրջաններին բնորոշ կավահողերով այգիներում: 
 
Իսկ այն հարցին, թե կոնյակն ինչու է համարվում թանկ խմիչք, Ժան-Միշել Կոշեն պատասխանեց, որ դա բնական է, քանի որ այն երկար ճանապարհ է անցնում, և 9 լիտր գինուց  ստացվում է  ընդամենը 1 լիտր կոնյակ:  
 
Հավելենք, որ համաշխարհային կոնյակագործության լեգենդ HENNESSY տունն ընտանեկան բիզնեսից համաշխարհային բրենդի վերաճած եզակի ընկերություններից է: Այն երկու դարից ավելի է, ինչ համաշխարհային կոնյակագործության ավանդույթների կերտողն ու փոխանցողն է:  
 
HENNESSY տան պատմությունը սկսվել  է 1765 թվականին, երբ Լյուդովիկոս XV-ի բանակում ծառայության տարիներին ազգությամբ իռլանդացի Ռիչարդ Հենեսիին բախտ է վիճակվում  փորձել բրենդի խմիչքը, որն արտադրված էր ֆրանասիական Կոնյակ քաղաքում: Ծառայությունն ավարտելուց հետո Հենեսին տեղափոխվում է Ֆրանսիա և հենց Կոնյակում է հիմնադրում իր փոքրիկ բիզնեսը: Ռիչարդ Հենեսին աշխարհին նվիրեց խմիչքի նոր տեսակ «կոնյակ» անվանումով:  HENNESSY տան շնորհիվ է, որ «կոնյակ» բառը սկսվեց շրջանառվել եվրոպացիների բառապաշարում ոչ թե որպես քաղաքի անվանում, այլ որպես խմիչք: 
 
Արդեն XIX դարի երկրորդ կեսերին HENNESSY տան ներկայացուցիչ Մորիս Հենեսին հեղաշրջում է մտցնում կոնյակի աշխարհում՝ առաջարկելով կոնյակների գնահատման նորարարական մոտեցում: Նա սկսում է իր կոնյակները դասակարգել հնեցման հիմքով. մի դեպքում որպես գնահատման չափանիշ ընտրելով աստղի սիմվոլը, մյուս դեպքում հնեցումը բնութագրելով լատինական տառերով՝ 
 
V.S. (Very Special. կոնյակի սպիրտ, հնեցված առնվազն 2,5 տարի), 
V.S.O.P. (Very Superior Old Pale. ոչ պակաս, քան 4 տարի), 
X.O. (eXtra Old. ոչ պակաս, քան 6 տարի): 
 
Ֆրանսիայում կոնյակի սերտիֆիկացում իրականացնող «Կոնյակի ազգային միջմասնագիտական գրասենյակը» այսօր էլ կիրառում է գնի և որակի այն ստանդարտները, որոնց հեղինակն է Մորիս Հենեսին:
 
 
 
 
 
Նոյյան տապան  -   Հասարակություն