ԴԱՀԿ ապահովող ծառայության անգործության արդյունքում քաղաքացին դիմել է Մարդու իրավունքների պաշտպանին


ԴԱՀԿ ապահովող ծառայության անգործության արդյունքում քաղաքացին դիմել է Մարդու իրավունքների պաշտպանին

  • 16-11-2012 16:49:54   | Հայաստան  |  Իրավունք

Արդեն յոթ ամիս է, ինչ Նելլի Ստեփանյանը չի կարողանում մուտք գործել իր բնակարան Արդարադատության նախարարության դատական ակտերի հարկադիր կատարումն /ԴԱՀԿ/ ապահովող ծառայության ոչ իրավաչափ գործողությունների հետեւանքով։ Օրենքի համաձայն դատարանի կողմից տրված կատարողական թերթի հիման վրա ԴԱՀԿ ապահովող ծառայությունը պարտավոր է երկու ամսվա ընթացքում ապահովել վճռի պահանջի կատարումը՝ օգտագործելով պարտատիրոջ եւ/կամ պարտապանի միջոցները։ Սակայն արդեն յոթերորդ ամիսն է, ինչ ԴԱՀԿ ապահովող ծառայությունը չի կարողանում միջոցներ գտնել կատարողական գործողություններն իրականացնելու համար, չնայած նրան, որ Նելլի Ստեփանյանը պատրաստակամություն է հայտնել տրամադրել բանվորական ուժ եւ տեխնիկական միջոցներ։ Այդուհանդերձ ծառայության աշխատակիցները անտեսել են նրա առաջարկը՝ այդպես էլ չկատարելով օրենքի պահանջը։ Ամիսներ շարունակ ԴԱՀԿ ապահովող ծառայության անգործության արդյունքում Նելլի Ստեփանյանը դիմել է Մարդու իրավունքների պաշտպանին իր իրավունքները վերականգնելու խնդրանքով։ Գործն ուսումնասիրելով՝ Պաշտպանը կայացրել է մարդու իրավունքների խախտման որոշում։ Պաշտպանի աշխատակազմ /Հեռախոս լրագրողների համար՝ 091 008812/
Նոյյան տապան  -   Իրավունք