Դպրոցն ընտրելիս պետք է հաշվի առնել մաթեմատիկայի խնդիրը
15-03-2013 11:00:00 | | Միջազգային
20-րդ դարում մարդկանց մեծ մասը կարծում էր, որ երեխաներին պետք է դանդաղ ընտելացնել մաթեմատիկային: Ուսուցիչներին սովորեցնում էին երեխաների զարգացումը տեսնել ոսպնյակների միջոցով: Շվեյցարիացի հոգեբան Ժան Պիգետը գտնում էր,որ մարդու մեջ կան բնածին ճանաչողական հատկանիշներ :Հաշվի առնելով Ժան Պիգետի՝ երեխայի զարգացման մոդելը, շատ ուսուցիչներ հասկացան,որ մաթեմատիկայի քննարկումը երեխայի հետ նման է թութակի հետ խոսելուն:Երեխան ,ըստ Պիագետի, չէր կարող հասկանալ համարների հայեցակարգերը մինչև 6 կամ 7 տարեկան դառնալը:Երեխաները փոքր տարիքում մաթեմատիկական ունակություններ չունեն,բայց նրանք ունեն այդ պատկերացումները թվերի տեսքով: Ոմանց ուղեղը ավելի լավ է զարգացած,ոմանցը՝ ոչ այնքան,ուստի բոլորը նույն չափով չեն կարող ընկալել ասվածը:
Նախադպրոցական տարիքում պետք է երեխաներին հաշվել սովորեցնել մատներով, կամ խաղերի միջոցով:Առաջին դասարանում երեխան պետք է կարողանա մշակել պարզ ալգորիթմներ (2+2= 4 ) :Մաթեմատիկան մի առարկա է , որտեղ պրակտիկան պետք է կատարյալ լինի:Երեխաները պետք է կանոնավոր մաթեմատիկական տնային աշխատանքներ ունենան,որպեսզի կարողանան լավ ըմբռնել դպրոցում ուսումնասիրածը:Շատ կարևոր է նաև ուսուցչի լավ մասնագետ լինելը,քանի որ եթե նա լավ չտիրապետի թեմային չի կարողանա թեման մատչելի մատուցել երեխաներին:Միայն ուսուցիչը կարող է օգնել երեխային հասնել ավելիին և հետաքրքրություն առաջացնել առարկայի նկատմամբ: