Առաջ միայն Անկարան էր հովանավորում Արամ Աթեշյանին, այսօր նաև՝ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը. Սարգիս Հացպանյան (տեսանյութ)


Առաջ միայն Անկարան էր հովանավորում Արամ Աթեշյանին, այսօր նաև՝ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը. Սարգիս Հացպանյան (տեսանյութ)

  • 25-02-2017 14:51:02   | Հայաստան  |  Հասարակություն



Առաջ միայն Անկարան էր հովանավորում Արամ Աթեշյանին, այսօր նաև՝  Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը: Այսպես գնահատեց Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում Կ.Պոլսի Պատրիարքության առկա հարցերի շուրջ ձեռք բերված ընդհանուր համաձայնության վերաբերյալ երեկ տարածված հաղորդագրությունը տարածաշրջանային հարցերով փորձագետ-վերլուծաբան Սարգիս Հացպանյանը: 
 
Ըստ նրա՝  հայ եկեղեցու պատմության մեջ այս մեկ շաբաթում տեղի ունեցածն աննախադեպ է, քանի որ իրականության մեջ Մայր Աթոռի տարածած գրությունն անբովանդակ և ոչինչ չասող մի փաստաթուղթ է: 
«Հարցին ոչ թե լուծում տրվեց, այլ հնարավոր լուծման ճանապարհը փակվեց, որովհետև դա գալիս է մեր եկեղեցու կանոնադրություն չունենալուց»,- ասաց Ս. Հացպանյանը` հավելելով, որ անգամ ՀԿ-ները և անհատ ձեռնարկություները կանոնադրություն ունեն, իսկ Հայաստանյաց առաքելական եկեղեցին չունի: 
Նրա խոսքերով` Մայր Աթոռի կողմից տարծված գրության մեջ ասվում է բաներ, որոնք առանց այդ էլ այդպես պետք է լինեին, մինչդեռ պոլսահայ համայնքն Ամենայն հայոց կաթողիկոսից ակնկալում էր Ա. Աթեշյանի հրաժարականի պահանջը և այն, որ վերջինս տեղապահի ընտրություններում իր թեկնածությունը չի առաջադրի:  
Ս. Հացպանյանի պնդմամբ` Արամ Աթեշյանի հանդեպ անվստահություն կա թե կղերական, թե պոլսահայ համայնքում, քանի որ տվյալ անձը դարձել է խնդրո առարկա, որը ոչ ոքի հաշվետու չէ: 
«Երկու օր անընդմեջ եկեղեցական դասն Արամ Աթեշյանի հետ հանդիպել է, և այդ մարդը երկու ոտքը մեկ կոշիկի մեջ դնելով` չի ասել է, որ կհրաժարվի կամ տեղապահի թեկնածություն չի դնի, այսինքն` նա նույն դիրքորոշմամբ եկավ, նույն դիրքորոշմամբ էլ վերադարձավ` այս թուղթը ձեռքին»,- ընդգծեց վերլուծաբանը: 
Վերջինիս կարծիքով` ստեղծված իրավիճակում Ամենայն հայոց կաթողիկոսը փոխարեն պատժեր կամ զսպեր Ա. Աթեշյանի սանձարձակ կեցվածքը, ավելի շատ Գարեգին և Սահակ եպիսկոպոսներին համոզելու, Ա. Աթեշյանի նկատմամբ ներողամիտ վերաբերմունք դրսևորելու դառն աշխատանք է կատարել: 
Բանախոսի փոխանցմամբ` համաձայն Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի տարածած գրության` մինչև մարտի 15-ը  պոլսահայ համայնքը պետք է տեղապահ ունենան,  որին ընտրում են կրոնական ժողովի 9 անդամներից ինչ-ինչ պատճառներով մնացած 6 անդամները և կեղարականներից բաղկացած հոգևոր համագումարը, ընդհանուր առմամբ` 25 հոգի: 
Ս. Հացպանյանը նկատեց, որ տեղապահ ընտրելու իրավունք ունեցող վերնոշյալ 25 անձանցից շատերի վրա Ա. Աթեշյանը լուրջ ազդեցություն ունի իր լծակներով, որոնք նա կօգտագործի, և արդյունքում մեծանում է հավանականությունը, որ Ա. Աթեշյանը կդառնա տեղապահ:
«Սա նշանակում է, որ պոլսահայ համայնքը դարձյալ հայտնվեց կոտրված տաշտակի առաջ. Երեկվանից համայնքի ներկայացուցիչներն այս փաստաթղթին այնպիսի որակումներ են տվել, որ ես կամաչեմ բարձրաձայնել»,- ընդգծեց նա` մտավախություն հայտնելով, որ եթե Ա. Աթեշյանը տեղապահի թեկնածություն դնի, ապա պոլսահայ համայնքի ներսում պատերազմ կլինի և արյուն կթափվի:  
 
 
Էլիզա Զախարյան, «Նոյյան Տապան» 
Նոյյան տապան  -   Հասարակություն

https://s1.merlive.am/Noian_Tapan/embed.html?autoplay=false&play